A 21. század dekorációs eszközei!

Dekoráció, mely hangsúlyozza az otthonom stílusát!

2017. szeptember 15. 13:12 - artistdekor

idezet_falmatrica.jpgA minap azon kaptam magam, hogy csak ülök a kanapén, és azon elmélkedem épp, hogy mi hiányzik még az otthonunkból? Vajon milyen dekorációval tehetném még szebbé az otthonunkat, jelen esetben, a nappali dekorálásán elmélkedtem. A falak színe halvány barna, a bútor fekete és bézs színek összessége, van egy-két díszes szobanövényünk is, de hiányzik valami! Hiányzik az a bizonyos dekoráció ebből a helyiségből, mely igazán otthonossá tenné számunkra a nappalinkat, mely minket tükrözne. Sok webáruház termékei között keresgéltem, mire megtaláltam a számunkra tökéletes darabot. Egy idézet falmatrica mellett döntöttem, ugyanis ebben minden benne van, ami mi vagyunk! A szeretet, az otthon, az összetartozás, az életünk! Én azt tanácsolom neked, is, hogy addig ne állj meg, amíg meg nem találod a tökéletes dekorációt, addig ne állj meg amíg nincs meg az igazi összhang! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://faldekoracioautodekoracio.blog.hu/api/trackback/id/tr5112830498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása