A 21. század dekorációs eszközei!

Matrica vs. autópálya matrica

2016. november 07. 13:47 - artistdekor

matrica_2.jpgMiért van az, hogy az emberek többsége... , ha matrica kerül szóba, akkor egyből az autópálya matricára gondolnak? Beírtam a szót, az internet legnagyobb keresőjébe: "matrica", szinte több oldalon keresztül az autópálya matricák kerültek előtérbe. Azonban nekem nem erre van szükségem! Én a matricák széles választékát keresem, a matricát, mint dekor elemet. Falmatrica, fali matrica, világtérkép falmatrica, falmatrica óra, és társai...

Lehet hogy konkrétabbnak kellene lennem, és akkor célt érni a szó: matrica! Azonban nem adom fel! Nekem a matrica, dekorációs elem, és nem autópálya matrica! ;) 

Persze minden embert más érdekel! Nincs is ezzel probléma, csak jó lenne, ha több dekor oldallal találkoztam volna, és nem pedig autópálya matricák tömkelegével! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://faldekoracioautodekoracio.blog.hu/api/trackback/id/tr1211939155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása