A 21. század dekorációs eszközei!

A lakásdekorálást bízd a szívedre!

2017. május 31. 10:07 - artistdekor

poszter_7.jpgLakásdekorálás. Nem kis feladat igaz? Ha valaki már valaha is, legalább egyszer költözött új lakásba, házba, tisztában van vele, hogy berendezni, a megfelelő színeket, bútorokat, kiegészítőket megtalálni, nem kis feladat. Én mindig azt mondom, hogy az életben annyira sokszor bízzuk magunkat szakértő emberekre, hogy ebben nem engedek. Sosem gondoltam, hogy nekem lakberendezőt kell hívnom azért, hogy megmondja nekem melyik bútort hova tegyem, és milyen színűre fessem a falakat. A lakásunk, otthonunk színeit mi álmodtuk meg, a kiegészítők felől is mi hoztunk döntést, és hogy hogyan? A szívünkre hallgattunk. Az otthonunk tükrözi a személyiségünket, a stílusunkat, és el kell mondanom, hogy lakásdekoráció terén megtaláltam a megfelelő kelléket is, ami nem más mint a poszter. Poszter díszíti a nappalinkat, és a folyosót is. Egyedi és magával ragadó lett az egész, és bátran mondhatom, hogy a mi otthonunk, melyben szívünk legjava benne van! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://faldekoracioautodekoracio.blog.hu/api/trackback/id/tr2512554241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása