A 21. század dekorációs eszközei!

A matrica kiváló dekor elem, akár karácsonyra is!

2016. november 29. 10:55 - artistdekor

matrica2_1.jpgKözelegnek az ünnepek! Az emberek ráhangolódnak a az ünnepi forgatagra. Mindenhol narancs, fahéj, dió, illat fogad minket! Előkerülnek a szépen elcsomagolt dekorációs eszközök... Na nálam ez volt az a pont, ahol is ledöbbentem. Teljesen kiment a fejemből, hogy a legkisebb gyermekem, a tavalyi év folyamán, karácsony tájékán, előszeretettel törte ripityára a karácsonyi dekorációt. Teljes letargiába estem hogy most ugyan mivel díszítsük a nappalit, a gyerekek szobáját, hiszen alig maradt egy-két kellék. Arra a következtetésre jutottam hogy idén bizony vásárolnom kell új dekor elemeket. Na de mi lehet az, amit a gyerek nem tud dobálni, nem fog apró darabokra törni. Ekkor villant be a matrica! Hát persze! Matrica segítségével a lakásunk minden ablakát szebbé tehetem, alkalmazhatom falon, ajtón, tárgyakon, amin csak szeretném! Felkerestem egy profi céget, és felkértem őket arra, hogy készítsenek számomra, karácsonyi dekor matricákat. Ha már ott voltam, akkor azért találtam, nem éppen karácsonyi hangulatú, de mégis számunkra tökéletes falmatricát is, melyet azonnal meg is vásároltam! :) Hidd el nekem! A matricánál egyszerűbb dekorációs eszköz talán nem is létezik! Látogass el Te is a MatricArt webáruházba és vásárolj kedvedre, akár karácsonyi ajándékra is szert tehetsz, illetve kérj egyedi karácsonyi matrica dekorációt! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://faldekoracioautodekoracio.blog.hu/api/trackback/id/tr912008346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása